Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

με αφορμή ... το ταξίδι ενός πραγματικά σπουδαίου Δασκάλου στον ήχο και αγαπημένου φίλου ... Γαβρίλη Παντζή .


Όλα αυτά τα αμέτρητα κουμπάκια που βλέπετε ...
και ακόμα περισσότερα που δε χωράνε στη φωτογραφία , 
τα χειρίζονται κάποιοι άνθρωποι που λέγονται μηχανικοί ήχου - ηχολήπτες .
 
Όλα αυτά τα κουμπάκια 
(που ακόμα και ένα αεροπλάνο για να πετάξει έχει τα μισά από αυτά )
χρησιμοποιούνται για να ακούσετε ένα τραγούδι 3 , 4 , 5 η και 60 λεπτών , από αυτούς τους ανθρώπους , που σπάνια μαθαίνετε ποιοι είναι  .
 
Αυτοί οι άνθρωποι με τη γνώση τους και το ταλέντο τους , ευθύνονται για τον ήχο που φτάνει στα αυτιά σας .
 
Αυτοί οι άνθρωποι επηρεάζουν με το ταλέντο τους ακόμα και τη τελική ενορχήστρωση ενός τραγουδιού .
 
Για να καταλάβετε ακριβώς τα παραπάνω , σκεφτείτε τι θα ήταν ένα Φωτομοντέλο χωρίς μακιγιάζ και photoshop .
 
Αυτοί οι άνθρωποι ...
δεν είναι όπως βλέπετε τα διάφορα πρότυπα που σας πλασάρουν καθημερινά .
Δε παίρνουν έτοιμα μουσικά θέματα που κυκλοφορούν στο internet ( sound loops και midi files ) να τα επεξεργαστούν και  να δοξαστούν .
 
Αυτοί οι άνθρωποι παράγουν με τη συνεργασία των μουσικών , ενορχηστρωτών , παραγωγού , συνθέτη ... τα πάντα από το " ΜΗΔΕΝ "  .  και πολλές φορές δε χρειάζονται και κανέναν από τους παραπάνω .

Μπορώ να γράψω πάρα πολλά γι αυτούς τους ανθρώπους .
γιατί εκτός το ότι η ηχοληψία, ήταν η πρώτη μου σπουδή ...
έχω περάσει τα 3/4 της μέχρι σήμερα ζωής μου ( χωρίς καμία υπερβολή ) μέσα σε ένα χώρο που λέγεται RECORDING STUDIO .

 
Τα γράφω με αφορμή ... το ταξίδι του πραγματικά σπουδαίου Δασκάλου στον ήχο και αγαπημένου φίλου  ...  Γαβρίλη Παντζή .
 

... και με αφορμή τη σημερινή μέρα θέλω να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους , υπεύθυνους για τη μουσική μου πορεία  και τη δημιουργικότητα μου .
Σας ευχαριστώ και δε ξεχνάω ποτέ ... 
πως χωρίς εσάς , τα τραγούδια μου θα είχαν άλλη όψη .
 
Τάκη Αργυρίου (
από τα 13 μου , που πάτησα το πόδι μου στο ΣΤΟΥΝΤΙΟ ,  είσαι ο μουσικός μου πατέρας )
Λευτέρη Νερομυλιώτη ( εκτός από το αν δεν ακούσεις και πεις ok δε βγαίνει προς τα έξω τίποτα , είσαι και πολύ καλός φίλος )
Άκη Γκολφίδη   ( η λέξη respect είναι μικρή , γιατί ακούγοντας τις παραγωγές σου με έκανες να πω ... " ΝΑΙ γίνεται και στην ΕΛΛΆΔΑ τέτοιος ήχος ! "  Είσαι ο επίσημος  Δάσκαλος μου ! και αγαπημένος φίλος ! )
Κώστα Καλημέρη ( χωρίς εσένα το " ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΩ " θα πέρναγε απαρατήρητο )
                                                                    
... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ

Υ.Γ. Αυτούς τους ανθρώπους δε θα τους βρείτε , ούτε θα τους δείτε , 
        στα εξώφυλλα των Δίσκων - CDs ... 
        θα τους βρείτε μόνο πίσω η και κάπου στο τέλος ενός ένθετου , 
        με πολύ πολύ μικρά γράμματα .... μα με πολύ μεγάλη ΨΥΧΉ και ΤΑΛΈΝΤΟ !
             
           Γαβρίλη Παντζή ... Θα είσαι πάντα στον ήχο και στις μίξεις μας ! 

                                                              Νίκος Τερζής 


......................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: